Η εταιρεία, παράλληλα με την πετυχημένη δραστηριότητα στην Ελλάδα, ξεκινάει και δραστηριότητα στο εξωτερικό.
Η εταιρεία Power People, από τον Μάρτιο του 2012, δραστηριοποιείται στην Κωνσταντινούπολη με σκοπό την έκδοση περιοδικών ποικίλου ενδιαφέροντος σε μια αγορά υπό ανάπτυξη, όπως είναι αυτή της Τουρκίας.
Στην Κωνσταντινούπολη η Power People πηγαίνει με στελεχιακό δυναμικό από την Ελλάδα και με στήσιμο της εταιρείας από την αρχή. Δεν βασίζεται ούτε σε δικαιώματα συνεργασιών ούτε σε παράλληλες δραστηριότητες με τις ελληνικές επιχειρήσεις. Το εγχείρημα της Κωνσταντινούπολης είναι αυτόνομο, με ανεξάρτητη εταιρεία, στελεχωμένη σε νέες βάσεις από Τούρκους δημοσιογράφους. Επίσης, η Power People με τη μόνιμη εγκατάσταση στην Τουρκία επιχειρεί και θα έχει ένα δίαυλο επικοινωνίας ελληνικών εταιρειών στην Κωνσταντινούπολη και τουρκικών εταιρειών από την Κωνσταντινούπολη στην Ελλάδα.
Η στόχευση είναι να εισέλθουμε ως Έλληνες επιχειρηματίες σε μια ανερχόμενη αγορά και να βάλουμε τις βάσεις για την περαιτέρω επέκτασή μας και σε γειτονικές χώρες της Τουρκίας. Το εγχείρημα έχει βάθος δεκαετίας και βασίζεται στην υπομονή, την εργατικότητα και την επιμονή του στελεχιακού δυναμικού της Dousis Com και της Power People από την Ελλάδα.
Go Greece, Go Mykonos, Go Santorini… Go London, Go Amsterdam κλπ.
Η εταιρεία Dousis Com θέλει να ανοίξει τα φτερά της εκτός Ελλάδος.
Με βάση το ιντερνετικό gogreece.com.gr έχουμε στόχο να «απλώσουμε» τις ειδικές εκδόσεις και τα περιοδικά μας σε ένα πολύ μεγάλο κομμάτι της Ευρώπης. Με λίγα λόγια θέλουμε με βάση τις διεθνείς εκθέσεις Λονδίνου και Βερολίνου, όπου θα συμμετάσχουμε με δικά μας περίπτερα, να δημιουργήσουμε τίτλους προβολής της Ελλάδας σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης (τα περιοδικά μας θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Αγγλίας, της Γερμανίας, της Αυστρίας, της Ολλανδίας, της Τουρκίας, της Ρωσίας, της Ιταλίας, της Σκωτίας, της Ιρλανδίας και της Γαλλίας).
Πρόκειται για ένα μεγάλο στοίχημα, που έχει σκοπό την εξωστρέφεια του ελληνικού τουρισμού, με όχημα ταξιδιωτικά περιοδικά τα οποία θα δείξουν ότι η Ελλάδα δεν είναι μόνο η Ακρόπολη ούτε μόνο οι γαλοζοπράσινες παραλίες. Μεταφέρουμε το know-how του ταξιδιού σε όλες τις αγορές της Ευρώπης. Αν το εγχείρημα πετύχει ακριβώς το ίδιο θα κάνουμε στο Λονδίνο, στην Κωνσταντινούπολη, στο Άμστερνταμ κλπ. Εγχείρημα και προοπτικές με βάθος δεκαετίας.